Rozpis ceny

Zážitky z dovolené Tuniska

Přidejte zážitek

Podělte se s ostatními o své zážitky.

Podělte se s námi o zážitky z Vaší dovolené. Zúčastnili jste se faktultativních výletů nebo jste cestovali na vlastní pěst? Poraďte všem, kteří se také chystají na dovolenou do této země, na co by si měli dávat pozor, čeho se vyvarovat nebo kam se určitě podívat. Váš příspěvek pomůže ostatním!

Nejbáječnějšími zážitky na dovolené v hotelu Eden club je jednoznačně pobyt v hotelovém aquaparku s tobogány, skluzavkami a několika bazény pro dospělé a pro děti. Naši malou čtyřletou vnučku Noemi jsme odtud nemohli žádný den dostat. Tady se vskutku děti vyřádí dosytosti. Pojedeme-li někdy příště s vnoučaty do Tuniska, tak jedině sem. Je to záruka krásného pobytu a nezapomenutelných zážitků.

Autor: DAGMAR HÁJKOVÁ (56 let), navštíveno 6/2013 Celý zážitek

nejkrasnejsi dovolena co jsem zazila nikdy nani nezapomenu

Autor: bozena sobotova , navštíveno 6/2013 Celý zážitek

Od prodejců sídlících každý den u hotelového bazénu jsme si koupili výlet na velbloudech. V domluvený den pro nás přijel k hotelu autobus a max. 10 minut nás vezl k onomu místu, kde na nás čekali velbloudi. Nasedli jsme na velbloudy a jelo se. Bylo asi 10 velbloudů, kteří šli po dvou skupinách za sebou. Náš tuniský průvodce byl velmi vtipný.. Jeli jsme necelou hodinu do malého statečku, kde nám dali napít mátový čaj, oblékli nás do tuniských rób a měli jsme možnost zatančit si na jejich hudbu.…

Autor: Markéta Mrázová , navštíveno 6/2013 Celý zážitek

hotelové bazény

Příjemné prostředí, usměvaví a vstřícní zaměstnanci hotelu.

Autor: Antonín Pelánek , navštíveno 6/2013 Celý zážitek

V letadle nám rozdali k vyplnění formulář – přihlášení k pobytu. Je nutné ho vyplnit, protože se 1 část odevzdává (sami si ji odtrhnou) hned u pasové kontroly po příletu na letiště. 2 část se musí uschovat, tu budeme potřebovat při zpátečním letu. Příletové letiště pro nás byla Enfidha. Je to pěkné nově vypadající letiště. Není zde letní čas, takže jsme měli o hodinu méně. Před letištěm na nás čekala delegátka, které jsme dali 1 z voucherů. Rozdělovala nás do skupin podle koupených hotelů. Hned…

Autor: Edita Koudelová , navštíveno 10/2012 Celý zážitek

Výhled ze čtyřkolky

Jedná se o cca 2 hodinovou jízdu, kupovali jsme ji u místního prodejce výletů v Hammametu za 25 Eur/os. Sraz byl v 9:30h. před hotelem. Prodávající nám řekl, že má silnější čtyřkolky než nabízela konkurence, tak se nám to líbilo. Před hotelem jsme, ale stáli pouze my 2. Přijelo pro nás menší auto s úplně cizím tunisanem, kterého jsme doposud neviděli. Byl to docela zvláštní pocit, když nás vezl, ale byl docela přátelský a milý. Jeli jsme asi 15 min. směrem na Nabeul. Poté nám na hlavu uvázal…

V přístavu

Jedná se o půl denní výlet, který jsme kupovali u místního prodejce výletů v Hammametu za 30 Eur/os. Sraz před hotelem byl v 8:30h, čekal nás zde již autobus, který se ještě po cestě k přístavu postupně naplňoval. Celkem nás byly 2 plné autobusy. Dojeli jsme až k přístavu Port de Beni Khiar, v autobusu jsme jeli asi 45min. Jen co jsme vypluli, tak mezi náma chodil jeden pirát a s každým se fotil, samozřejmě, že měl na to svého fotografa :-) Další pirát potom uvazoval na hlavu černý šátek s…

Autor: Edita Koudelová , navštíveno 10/2012 Celý zážitek

jeden z pirátů

Nádherný výlet.Celou dobu nás bavili 2 kluci(piráti).Pluli jsme na otevřené moře,zpátky na pobřeží okolo hotelů,kde jsme zakotvyli.Kuchař připravil výborný oběd(maso,ryba,bagety a zeleninový salát.Skákali jsme z lodi do moře,chytali ryby na vlasec s háčkem s kusem syrového masa.Neteř chytla 2!Potom nás ještě pohostili melounem a vraceli jsme se zpět do přístavu.

Autor: Miroslava Galejová (39 let), navštíveno 9/2012 Celý zážitek

Jízda taxíkem byl skvělý zážitek, taxikáři a vůbec řidiči v Tunisku moc neřeší pravidla přes město sme jeli asi 80 km/h jízdu sem si užil, určitě bych to doporučoval lidem co mají rádi adrenalin :D

Autor: David Starec (23 let), navštíveno 6/2011 Celý zážitek

Využili jsme výlet s delegátkou do Kartaga+ Sidi Bou Said+ Pahorek Byrsa...Je to jednodenní výlet. Velmi krásná místa na fotografování, vyhlídka na přístav, moře. Velmi zajímavá a poučná historie. Delegát nám celou cestu říkal mnoho věcí o náboženství, školství, jak to bylo dříve, politice, ekomonické situaci, místních zvycích. Kdo miluje historii a památky- ideální výlet.