Rozpis ceny

Zážitky z dovolené v Mahdie

Přidejte zážitek

Podělte se s ostatními o své zážitky.

Podělte se s námi o zážitky z Vaší dovolené. Zúčastnili jste se faktultativních výletů nebo jste cestovali na vlastní pěst? Poraďte všem, kteří se také chystají na dovolenou do této země, na co by si měli dávat pozor, čeho se vyvarovat nebo kam se určitě podívat. Váš příspěvek pomůže ostatním!

nejkrasnejsi dovolena co jsem zazila nikdy nani nezapomenu

Autor: bozena sobotova , navštíveno 6/2013 Celý zážitek

Jízda taxíkem byl skvělý zážitek, taxikáři a vůbec řidiči v Tunisku moc neřeší pravidla přes město sme jeli asi 80 km/h jízdu sem si užil, určitě bych to doporučoval lidem co mají rádi adrenalin :D

Autor: David Starec (23 let), navštíveno 6/2011 Celý zážitek

Vyrazili jsme do ulic Mahdie a jen jsem tiše zíral azáviděl všem účastníkům městského provozu.Po tamních cestách jezdí nepřeberné množství skůtrů,motocyklů a mopedů všech světových značek.Jejich technický stav je na takové úrovni,že naši dopraváci by si připadali jako v ráji a do určité doby by z tamních silnic byla pěší zona.(jízda
vedle sebe,neustálé troubení,3až4lidé na MC běžný jev,stání os.vozidel na přechodech pro chodce běžné.Chodci nemají žádná práva,musí umně umět uskakovat jak…

Autor: Ladislav Navrátil (70 let), navštíveno 9/2011 Celý zážitek

Leták hlásá krásnou projížďku s karavanou fíkovým sadem, mezi kaktusy atd. Realita je trochu jiná.Fíkovníky nikde, kolem bordel, sklo papíry, lahve. Na velbloudech docela sranda.I mou postavu veze velbloud lehce, to potěší :). Shlídneme výrobu arabského chleba, ochutnáme jejich silný a sladký čaj a pokračujeme dál ,,romantickou krajinou,, . Na konci cesty se necháváme fotit profesionálním fotografem s Nikonem D40 na krku a vláčkem zpět na hotel.
Odpoledne jsem nevydržel abstinování bez…

Autor: David Šnajdr , navštíveno 8/2011 Celý zážitek

Toto monumentální římské koloseum vystavené v letech 230 - 238 císařem Gordiánusem má rozměry 138 x 114 m. Amfiteátr, vysoký 30 m s třípatrovými tribunami, dokázal pojmout 35 000 diváků. Amfiteátr patřil ke třetí největší stavbě svého druhu na světě. Stavební materiál byl dovážen z lomu v Salaktě, vzdálený 30km. Konaly se zde zápasy gladiátorů i zvířat. Dnes tato stavba slouží jako divadlo a přes léto si zde můžeme poslechnout orchestry z Evropy s klasickou hudbou. Vstupné stojí 4.200TD.

Autor: Edita Koudelová , navštíveno 5/2008 Celý zážitek

Změna datumu odletu nám nakonec způsobila vetší problém.Místo přistání v Monastiru ,jsme si krásně projeli komplet Tunisko až do Mahdie.Po 5 hodinách v buse,pro nás nakonec neměli hotel,ubytovali nás v jiném a další den přestěhovali.Útrapy kolem stěhování - bomba.Neměli jsme kufry,peníze a nic a čekali na dobrovůli hotelu.Za ty prachy už nikdy více.Cestovka dělá jako když je normální ,že si v lednu zaplatíte a nakonec je vše jinak,ohání se všeobecnými podmínkami,ale tam je popsáno,že vlastně…