800 22 88 33

Po-Pá: 7:00-20:00

So-Ne: 9:00-14:00

Rozpis ceny

Často kladené otázky

Na této stránce najdete všechny základní informace týkající se objednávání zájezdů a fungování cestovní agentury eTravel.cz, na které se ptáte.

faq

Zpět na Informace pro cestovatele

Kdo je eTravel?

Cestovní agentura eTravel.cz, založená v roce 2003, je autorizovaným prodejcem zájezdů. Nabízí všechny typy zájezdů největších a nejvýznamnějších cestovních kanceláří na trhu. eTravel je součástí cestovní skupiny FISCHER, kam patří Cestovní kancelář FISCHER, specialista na letní dovolenou u moře, NEV-DAMA, jednička v zimní dovolené v Alpách a PRIVILEQ, specialista na dovolenou pro nejnáročnější. Podívejte se také na další informace o eTravel.

Jaký je rozdíl mezi cestovní agenturou a cestovní kanceláří?

Cestovní agentura prodává zájezdy na základě smlouvy o obchodním zastoupení, kterou uzavírá s cestovními kancelářemi, které zájezdy organizují. Cestovní agentura nabízí zájezdy za stejné ceny s možností využití slev, jako pořádající cestovní kancelář.

Nespornou výhodou nákupu zájezdu u naší internetové cestovní agentury je možnost výběru zájezdů ze široké nabídky pojištěných cestovních kanceláří v online katalogu. S výběrem dovolené i s nákupem zájezdu vám rády pomůžou kolegyně v našem call centru.

Jsou vaše ceny v porovnání cestovními kancelářemi vyšší?

V žádném případě. U všech nabízených zájezdů garantujeme stejné ceny, jaké mají pořádající cestovní kanceláře včetně aktuálních slev a bonusů.

Jsou vaše prodávané zájezdy pojištěné?

Ano, jsou. Všechny zájezdy, které nabízíme, pořádají pouze ověřené a pojištěné cestovní kanceláře.

Jak probíhá vyřízení objednávky zájezdu?

  • Zájezd si rezervujte pomocí rezervačního formuláře, který naleznete u každého zájezdu na našich stránkách. Zaslání nezávazné rezervace je nejrychlejší způsob, jak zájezd rezervovat a ověřit si, zda je volný.
  • Obratem vám přijde e-mailem potvrzení o přijetí nezávazné rezervace, naše operátorka ověří, zda je zájezd volný a zpravidla do hodiny (v pracovní době) vás kontaktuje e-mailem nebo telefonicky s kompletní kalkulací k zájezdu a dobou rezervace, případně s alternativní nabídkou, je-li k dispozici.
  • Pokud s kalkulací souhlasíte, zašlete nám e-mailem jména cestujících, data narození a vaši korespondenční adresu.
  • Operátorka vás znovu telefonicky kontaktuje a domluví se s vámi na způsobu předání cestovní smlouvy k podpisu (e-mailem, poštou) a způsobu úhrady zájezdu. Jakmile zájezd uhradíte, zašlete nám doklad o platbě spolu s podepsanou cestovní smlouvou e-mailem nebo poštou.
  • Název pořádající cestovní kanceláře najdete na stránce konkrétního zájezdu s rezervačním formulářem. Klikěte na odkaz "Obchodní podmínky" pod tlačítkem "Nezávazně rezervovat" ve spodní části stránky. V Obchodních podmínkách je pořadatel zájezdu uveden v článku XI.

Jak je možné zájezd zaplatit?

Pro úhradu zájezdu si můžete vybrat některou z následujících možností:

  • bankovní převod včetně internetového bankovnictví
  • vklad hotovosti v pobočce banky
  • poštovní složenkou
  • osobně ve vybraných pobočkách

U zájezdů s odletem za více než 30 dní stačí jako potvrzení rezervace uhrazení zpravidla 50 % zálohy. Doplatek zájezdu je nutné uhradit 30 dní před odletem. U zájezdů s odletem za méně než 30 dní (last minute) je nutná úhrada celé ceny zájezdu.

Naše čísla účtů:

1110686052/5500 RB
35-1748220227/0100 KB
1660912309/0800 ČS

Co když kupuji last minute zájezd a nemám scanner?

Pokud nemáte fax ani scanner, můžete cestovní smlouvu a doklad o platbě vyfotit digitálním fotoaparátem a zaslat e-mailem.

Kdy obdržím potřebné doklady k dovolené?

Pokyny k zájezdu obdržíte zpravidla týden před odletem poštou nebo e-mailem. Způsob předání se liší v závislosti na době před odletem. Při nákupu zájezdu u naší cestovní agentury vám vždy sdělíme způsob předání pokynů včetně letenek, ubytovacích poukazů a dokladů o pojištění.

Jsou chráněny osobní údaje vašich zákazníků?

Ano, jsou. Osobní údaje návštěvníků serveru eTravel.cz jsou chráněny v souladu s platnými zákony České republiky o ochraně osobních dat, především podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Po klientech požadujeme jen údaje bezprostředně nutné k vyřízení objednávky.

Nabízíte také cestovní pojistění?

Ke všem nabízeným zájezdům eTravel doporučujeme objednat si cenově zvýhodněné cestovní pojištění od EVR Evropské pojišťovny. Pojištění sjednáváme jak k pobytům u moře, tak lyžařským a poznávacím zájezdům i eurovíkendům. Váháte, jestli se vám vyplatí se pojistit? Prohlédněte si naši infografiku.

Je možné vyměnit už jednou koupený zájezd?

Je možné vyměnit už jednou koupený zájezd? K zakoupenému zájezdu se vždy vztahují podmínky cestovní kanceláře, která jej pořádá. Každá cestovní kancelář si tedy v podmínkách stanoví, zda a za jakých podmínek je možné již jednou zakoupený zájezd vyměnit. Pokud daná cestovní kancelář umožňuje bezplatnou změnu zájezdu (z jakéhokoliv důvodu), toto právo může být uplatněno jednak u dané cestovní kanceláře, anebo v případě nákupu původního zájezdu eTravel, i prostřednictvím eTravel.

Pro případ nečekaných událostí před odjezdem na dovolenou, které by vedly k stornování zájezdu, vám doporučujeme sjednat si cestovní pojištění přes eTravel, jehož součástí je i pojištění možných stornopoplatků.

Podívejte se také na obchodní podmínky eTravel.

Můžu platit poukázkami v rámci benefitů od zaměstnavatele?

Všechny zájezdy z naší nabídky lze platit také poukázkami v rámci zaměstnaneckých benefitů, a to až do výše 50 % jejich základní ceny. Jejich uplatnění se řídí také dalšími podmínkami. Akceptujeme poukázky Sodexo (Holiday Pass, Flexi Pass, Dárkový Pass, Fokus Pass a Bonus Pass), Le Cheque Dejeuner (Unišek+, Unišek+ FKSP, Šek dovolená a Cadhoc) a Edenred (Dárkový poukaz, Multi a Holiday). Dovolenou můžete zaplatit také Benefit body nebo příspěvkem od zaměstnavatele.

Rád bych si přihlásil nebo odhlásil newsletter, jak na to?

Jako registrovaný uživatel se můžete přihlásit k odběru Last Minute newsletteru, Novinek eTravel s aktuálními články či našich obchodních sdělení. Stačí registrovat se na našem webu. K odhlášení odběru využijte odkaz, který bývá na konci každého Last Minute newletteru, Novinek či obchodního sddělení.

Nenašli jste, co jste hledali?

Neváhejte a kontaktujte nás. Rádi odpovíme na všechny vaše další otázky.

Podívejte se na další důvody, proč s eTravel.cz na dovolenou nebo rovnou na naši nabídku zájezdů.

Prohlédněte si také na náš cestovatelský slovníček.

×