Hotel a destinace
Sleva 500 Kč
Rezervujte si zájezd online a získejte
500 Kčslevu
Zájezdy
Letenky
Zadejte rozpočet a nechte se překvapit, kam až se dostanete!
2 dospělí | bez dětí
21.08–20.10.2019
Vyberte dopravu
Vyberte destinaci
0 zájezdů. Upravte, prosím, parametry hledání

Naši klienti radí: jaké jsou nejlepší výlety v Egyptě

Dovolená v Egyptě nabízí velké množství zajímavých výletů. Inspirujte se zkušenostmi našich klientů, kteří již Egypt navštívili. Poradí vám, na jaké výlety v Egyptě vyrazit:

Projeďte se pouští na čtyřkolkách

Čtyřkolky
Výlet pouští na čtyřkolkách

"Výlet na čtyřkolky doporučuji i té nejkřehčí ženě, kromě těhotných, protože já, i když řízení auta není mou předností, jsem si hodinovou projížďku vyprahlou pouští s šátkem kolem celé hlavy a pod spalujícím sluncem maximálně užívala. Po absolvování nezbytné instruktáže jsme nasedli na čtyřkolky s automatem a následovali průvodce. Zdánlivě nikam nevedoucí cesta nekonečným pískem a štěrkem byla skvělá a uvolňující a nakonec jsme bezpečně dorazili nazpět, kde nás čekala studená voda."

Autor: Zdeňka Bartošová, věk 29 let, navštíveno 03/2009

"I přes moje protesty, že na tříkolku nesednu to byl pro mě nejkrásnější výlet. Po obědě jsme nasedli do džípu, který nám odvezl do pouště. Nejdříve jsme dostali od Beduínů občerstvení ve formě čaje, protože v poušti bylo opravdu horko, a poté jsme šli na projíždku na čtyřkolkách, na tuto jízku nikdy nezapomenu a jestli se ješzě někdy podívám do Egypta určitě si ji nenechám ujít."

Autor: Libuše Skřítecká, navštíveno 06/2010

Spatřete na vlastní oči pyramidy

Pyramidy
Pyramidy v Káhiře

"Na naší dovolené v Hurghádě jsme si nemohli nechat ujít výlet do Káhiry na Pyramidy. Je to něco nepředstavitelného, nepopsatelného, dozajista první div světa! Letos se chystáme opět, tentokrát ale i s dětmi! To se nedá vyprávět, to se musí zažít!"

Autor: Jana Charvátová, navštíveno 02/2009

"Cesta z Hurghady k pyramidám je dlouhá, ale stojí to za to. Pozor, autobusy jsou klimatiozované a bývá v nich chladno.U pyramid se není kam schovat, tak doporučuji pokrývku hlavy a klidně nějaký šátek na přehkrytí ramen a rukou nebo dlouhé rukávy.Klidně si před výletem kupte něco malého k jídlu.Snídani s obědem dostanete, ale výlet je opravdu dlouhý.Pozor u pyramid je všechno dražší.Chtějí bakšiš i za "úsměv"."

Autor: Simona Kováčová, věk 28 let, navštíveno 10/2010

Šnorchlujte u překrásného ostrova Giftun či Mahmaya

ostrov
Ostrov Giftun

"...doporučuji výlet na ostrov Giftun nebo Mahmya. Ostrov Giftun - cena 28EUR/dosp.os., 15EUR/dítě. Dvě zastávky na otevřeném moři - šnorchlování u korálových útesů. Oběd na lodi. Zastávka na ostrově Giftun cca 1hod. s možností zapůjčení šnorchlovací výbavy před naloděním v přístavu. Na pláži nebyly k dispozici slunečníky a lehátka. Ostrov Mahmya - cena 56EUR/dosp.os., dítě 28EUR. Celodenní pobyt na soukromé pláži (chráněná přírodní rezervace). Šnorchlování přímo na pláži nebo na otevřeném moři. Oběd na pláži, šnorchl, výbava zdarma na pláži. K dispozici jsou lehátka a slunečníky."

Autor: Irena Hrdinová, navštíveno 11/2007

"Tento výlet mohu jen a jen doporučit. My jsme stavěli na čtyřech místech, kde jsme mohli šnorchlovat. Je to nezapomenutelný zýžitek, jak už kvůli podmořskému životu, tak barvě moře a celkovému výhledu. Na lodi jsme dostali najíst i napít. Viděli jsme mnoho úžasných ryb, různých barev. Také murénu a delfíny. Písek na ostrově je jak hedvábný a barva moře kolem ostrova se nedá ani popsat. Myslím, že v evropských destinacích toto nikde neuvidíte."

Autor: Simona Kováčová, navštíveno 08/2012

Luxor

Objevte starobylý Luxor

"Po dlouhém rozhodování mezi výletem do Káhiry nebo do Luxoru nakonec zvítězil Luxor a nelituji toho, v ranních hodinách nás autobus vyzvedl v hotelu po cestě se k nám přidávali další až jsme dojeli na takové velké parkoviště, kde jsme čekali na vojenský konvoj, poté jsme projeli městem a vydali se do Luxoru, naše první zastávka byla u Memnonových kolosů a poté se vydali navštívit alabastrovou dílnu, kde nám místní předvedli, jak se vyrábí alabastr, který jsme si mohli i zakoupit. Další zastávkou bylo Údolí králů, kde jsme se byli podívat v hrobce Ramsese III. Po té jsme nastoupili na lod, která nás přepravila na druhý břeh, kde jsme se v jednom hotelu naobědvali. Po obědě jsme navštívili chrámový komplex Karnak, a pomaličku se vraceli do hotelu, tento výlet opravdu doporučuji."

Autor: Libuše Skřítecká, věk 32 let, navštíveno 06/2010

Zjistěte, jak žijí beduínské kmeny

Beduínská vesnice

"V rámci našeho pobytu u moře u městečka Safaga jsme si koupili výlet po poušti s návštěvou beduínské vesnice. Opravdu všem doporučuji! Na vlastní oči jsme viděla Fata morganu!! Což je opravdu zážitek! Asi hodinová cesta po poušti, jak po cestičce tak po obrovských kamenech z vás všechno "vytřese" a poté se dojede do beduínské vesnice, kde člověk opravdu nestačí žasnout, jak ti beduíni žijí. Chatrče, velbloudi a svoboda, to jim k životu stačí.. člověk si říká, jak se vlastně má a že má plno věcí, kterých si vůbec neváží."

Autor: Renáta Stehlíková, navštíveno 04/2009

"V Egyptě jsme celkem absolvovali asi 4 výlety, ale z nich největší zážitek byla návštěva vesnice v poušti. Průvodce nás po vesnici provedl, dali nám pít čaje z opravdu příšerných hrnků, ale večer pro nás měli přichystaný skvostný raut. Také jsme se vozili na velbloudech a zpívali a tančili s domorodci."

Autor: Veronika Kocmanová, navštíveno 08/2007

Navštivte Jeruzalém a vykoupejte se v Mrtvém moři

Mrtvé moře
Relaxace v Mrtvém moři

"Krásným fakultativním výletem byla při naší poslední dovolené návštěva Izraele, přesněji řečeno koupání v Mrtvém moři a prohlídka památek v Jeruzalémě. Odjezd byl v pozdní noční hodině, přechod hranice okolo 6 hodiny ranní... Izraelským autobusem jsme jeli k Mrtvému moři, kde jsme se mohli koupat. Mnoho let jsem snil o tom, že bych se jednou chtěl položit na hladinu moře s knížkou v ruce, tak jak jsem to mnohokrát viděl na různých fotografiích, což se mi skutečně splnilo. Je to úžasné a příjemné, jen voda je hustá a mastná jako olej, což je způsobené vysokou koncentrací soli. Poté jsme jeli směrem na Jeruzalém, cestou jsme minuli tzv. bod nula, což je nadmořská výška 0 metrů nad úrovní Středozemního moře. Jeruzalém je nádherné historické město plné památek, kde žijí lidé čtyř vyznání v naprostém souladu. Výlet byl opravdu perfektní, i když poněkud náročnější, zpět jsme se vrátili úplně vyčerpaní..."

Autor: Karel Bittner, věk 35 let, navštíveno 08/2011

Z prosklené lodi
Pohled z prosklené lodě

Plavte se na lodi s proskleným dnem a pozorujte bohatý podmořský život

"Jelikož nám nevyšel výlet ponorou tak jsme se rozhodli, že si uděláme výlet prosklenou lodí.

Lod má vlastně prosklené dno a při jízdě vidíte celý podmořský svět, opravdový zážitek, všude plno rybiček, nádherné jsou koráli v Rudém moři. Takové zpestření nám udělal jeden člen posádky, který plaval pod lodí s rybičkami a n alodi pro nás připravili příjemné odpoledne plné hudby a tance."

Autor: Libuše Skřítecká, navštíveno 06/2010

Akvapark
Sindbad Club Hurghada

Užijte si vodních radovánek v akvaparku s all inclusive v Hurghadě

"Nejen pro rodiny s dětmi je ideální celodenní návštěva aquaparku v hotelovém komplexu Sindbad Club v Hurghádě s all inclusive, včetně zmrzliny.
Aquapark je poměrně velký s mnoha tobogány, včetně dětské části. V bazénu se pouští pravidelně vlnobití. V areálu je mnoho palem a zeleně, prostředí opravdu příjemné. Sníst, vypít a zmrzliny je k dispozici co hrdlo ráčí. Doprava z hotelu a zpět je zajištěna mikrobusy (v ceně výletu). K tomuto výletu myslím bude ideální fotogalerie."

Autor: Bittner Karel, věk 33 let, navštíveno 08/2009

Vystupte na Mojžíšovu horu

Hora
Hora Al-Qalam v Egyptě, autor snímku: D. Bulantová

"Vážení, kdo se chystáte na výstup na Mojžíšovu horu, pozor na fyzičku! Nejen že Vás čeká 6500 metrů šlapání velbloudí stezkou po kamenech, písku a štěrku a všudepřítomných exkrementech od velbloudů, ale na konci se vystupuje 780 schodů složených z kamenů. Jde se v noci, takže je to docela zajímavé. Všudepřítomní beduíni s velbloudy Vás zrazují od dupání pěšky a nabízení svezení za úplatu. Někdy jsou velmi dotěrní a podkopávají již vaše nalomené fyzické síly. Když došplháte a vychází slunce, je to nádherné! A když vyjde slunce, udělá se vedro a pak vidíte, co jste vlastně vyšplhali. Asi se mnozí diví a řeknou si, že kdyby to viděli, nelezli by. Vemte sebou opavdu pevnou obuv, podle ročního období oblečení a pokrývku hlavy, která se vám bude hodit až vyleze slunce. A pití, hodně pití do batohu! Nebo si domluvte cenu s beduínem a nechte se vyvézt pod ty děsný schody a ty pak vyškrábejte nahoru. Určitě to za to stojí, ale kdo není zvyklý na fyzickou námahu - pozor, viděla jsem tam lidi zvracet i omdlít. Já jsem silou vůle vylezla, ale měla jsem toho plné zuby. Tak všem přeji úspěšný výstup."

Autor: Jarmila Křepelová, věk 53 let, navštíveno 07/2009

Delfín
Delfín u lodi v Egyptě, autor snímku: J. Matoušek

Pozorujte skotačící delfíny

"Úžasný výlet, který jsme koupily s kamarádkou v cestovce na ulici. Úplně bez problémů. Vyzvedlo nás auto v 9 h ráno a odvezlo nás do přístavu.

Výlet je velkou lodí s občerstvením. K dispozici jsou toalety i voda. Na lodi je lektor šnorchlování. Nádherný zážitek v 11metrové hloubce. Voda nadnáší i nezdatné plavce. Stačí se v klidu položit na hladinu. Delfíni skákali kolem lodi. Ten pocit se nedá popsat.

Výlet doporučuji. Jmenuje se "Dolphin house". Návrat kolem 17h. Je dobré si vzít něco na zakrytí ramen a hlavy + ručník. Výbavu na šnorchlování vyfasujete po příjezdu."

Autor: Simona Kováčová, navštíveno 10/2010

Co by vás mohlo dále zajímat