Rozpis ceny

Zážitky z dovolené

Přidejte zážitek

Podělte se s ostatními o své zážitky.

Podělte se s námi o zážitky z Vaší dovolené. Zúčastnili jste se faktultativních výletů nebo jste cestovali na vlastní pěst? Poraďte všem, kteří se také chystají na dovolenou do této země, na co by si měli dávat pozor, čeho se vyvarovat nebo kam se určitě podívat. Váš příspěvek pomůže ostatním!

Výlet v Rethymnu

5. říjen 2017
Ulička v Rethymnu

V Rethymnu mají hezká uličky přístav ale největší zážitek byl v přístavu kdy nás tam odchytil majitel jedné taverny a řeklnám at si u něj koupíme rybu a danám drink zdarma.a další pěkny zážitek byl u pirátské lodi a překrásné krétské kočky.

Autor: Daniel Schmied , navštíveno 2010/8 Celý zážitek

zapoměli jsme v taxiku fotoaparát, už jsme se s ním rozloučili nebot jsme na to přišli až za 2hod. Na recepci nám řekli že se pozeptají, nevědeli jsme ani číslo taxi. Za tři hod. nám ho přinesli až na pokoj. Veliká poklona.

Autor: vavra jaroslav , navštíveno 2011/11 Celý zážitek

Nejhezčí zážitky

5. říjen 2017

Mým nejhezčím zážitkem bylo když jsme mohli tančit podle animátorů, protože se mi moc líbí animátorka Janička ze Slovenska, mám ji moc rád a proto mi s ní bylo moc dobře. Teď mi je po ní smutno, protože nemám na ní žádný kontakt. Krásné zážitky jsem prožíval taky na pláži, protože rád plavu a moře bylo teplé a někdy klidné a jindy zase pěkně houpaly vlny. Hodně pěkných zážitků jsem prožil s mou neteří a mým synovcem protože jsme pořád blbli a srandovali. Lze si tam koupit jízdu v autíčku na…

Autor: Pavel Březina (19 let), navštíveno 2011/7 Celý zážitek

Výlet - ostrov SAONA

4. říjen 2017

Určitě bych každému doporučila výlet na pustý ostrov SAONA, je to tam opravdu nádherné, připraví tam pro vás oběd, taneční parket a bar, moře je úžasné, je tam klid, a hned na pobřeží se dají najít obrovské mušle, hvězdice jsou kousek opodál, rybičky, rejnoci atd.. :) Určitě to za to stojí, si jeden den najít pro tento výlet. Tam pojedete rychločlunem, a zpět na katamaránu, což je super, starají se o vás, opět je nachystaný bar plný rumu, tanečnice a tanečníci, takže o zábavu postaráno. :))…

Autor: Denisa Tóthová (20 let), navštíveno 2011/1 Celý zážitek

Jeli jsme na výlet do Manati Parku, každé ráno tam jezdí zdarma autobus a zdarma také zpátky. Je to něco jako ZOO, uvidíte tam různé druhy ptáků, obrovské "ještěry", kteří se tam volně pohybují, karety, krokodýli atd atd.. Dále tam jsou různé show, s papouškami, koňmi, a s delfíny a lachtany, což je úžasné. Je také možnost zaplatit si plavání s delfíny, což stojí 95 USD pro jednoho, a to je opravdu ten nejlepší zážitek jaký jsem když měla. Jste v bazénu, pustí k vám 2 delfíny, a různě se s nimi…

hrad v Alanyi

4. říjen 2017

hrad v Alaniy a pohled z něho

Autor: Miluše Dandová , navštíveno 2013/9 Celý zážitek

Nezapomenutelný zážitek při plavání s delfíny.
také jsem šnorchlovala s žraloky a rejnoky.

Autor: Letuska Letuska , navštíveno 2010/10 Celý zážitek

Koupání s delfíny

Líbání s delfínem

Pokud navštívíte Dubaj, nenechte si ujít návštěvu Dolphin Bay Altantis. Můžete plavat nebo tančit, objímat se a líbat s delfínem. Je to skutečně nezapomenutelný zážitek. Je nutné se objednat dopředu na přesný den a čas. Doporučuji objednat se na dopoledne protože se vstupem do Dolphin Bay máte i vstup do Aqvaparku Atlantis. Po koupání s delfíny pak můžete trávit celé odpoledne v aquaparku. Projet se na divoké řece okolo celého aquaparku nebo sjet na tobogánech a projet se akváriem mezi rejnoky…

Autor: Josef Kalina , navštíveno 2010/12 Celý zážitek

Byli jsme s přítelkyní a našimi dětmi poprvé na dovolené v Itálii.První večer,když jsme daly děti spát,jsme se rozhodly,že si zajdeme dolů do restaurace na kávu.Po přinesení kávy jsme nevěřícně obě hleděly na hrníček vysoký asi 4 cm,kde někde u dna bylo trochu černého moku.My, zvyklé na domácí půllitráky,jsme z toho byli v šoku.Obě jsme se snažily,aby nám káva dlouho vydržela,bohužel s tím množstvím se to nedalo.Ale musím přiznat,že káva to byla opravdu jedinečná nejen množstvím,ale i…

Autor: Alena Baňková (51 let), navštíveno 8/2007 Celý zážitek

Stalo se to už v r.1999,kdy jsme na dovolené slavili 18.narozeniny naší dcery.Celá společnost celý večer popíjela a o půlnoci jsme oslavenkyni na pláži udělali ohňostroj.Místní policie nás zadržela a až na stanici nám vše prominuli, když se vysvětlilo,že jsme nechtěli zahájit další válku v Chorvatsku, ale jenom oslavit plnoletost naší dcery.